Werk 60% sneller met onze digitale tools voor verhuur- & verkooptransacties

Verwerk jouw dossiers volledig digitaal, alle modules zijn naadloos met elkaar geïntegreerd. Test nu gratis alle modules

0

KANTOREN

Vandaag bijgewerkt

10000

DIGITAAL WERKDOSSIER

Vandaag bijgewerkt

10000

CREDITCHECKS

Vandaag bijgewerkt

Digitaalwoningdossier
null

Jouw meertalige klanten-login, geheel in de stijl van jouw kantoor. DigitaalWoningdossier begeleidt je klant stap voor stap om een compleet profiel aan te maken. Je werkt volledig AVG-proof want alle persoonsgegevens worden versleuteld opgeslagen en beveiligd naar jou verzonden, wel zo fijn voor jou en je klant!

Gemakkelijk, geen handmatige invoer van gegevens meer en je werkt altijd uniform.

Geef je relatie toegang tot jouw klantenportaal, via een widget op je website of via mail

Je klant logt in en wordt begeleid in een juiste profielopbouw, geschikt voor huurders, verhuurders, borgstellers, kopers en verkopers

Ontvang complete relatiegegevens, je kunt direct starten met de verwerking van documenten en uitvoeren van creditchecks

Communiceer via de berichtenfunctie, alle communicatie wordt opgeslagen waardoor miscommunicatie wordt voorkomen

Creditchecks
null

.

.

.

 

.

.

Alle checks verzameld in 1 systeem. Screen conform de Wwft-norm, je weet binnen 1 minuut met wie jij zaken doet. Klik & klaar workow, via API ook te implementeren in jouw eigen software.

Creditchecks voor consument en bedrijf, via EDR en Focum, toets met 1 klik de kredietwaardigheid

ID-check, toets wereldwijde reisdocumenten op echtheid, geldigheid en in de vermist / gestolen database

Wwft-check voor verkooptransacties, toets of de persoon in aanraking is geweest met fraude, witwassen en/of terrorisme

Expat-check, check in de internationale zwarte lijsten

Testimonials

Smartcontracts
null

Jouw eigen contracten, clausules, bepalingen en bijlagen worden automatisch ingevuld en gegenereerd. Vervolgens kun je deze met 1 druk op de knop digitaal laten ondertekenen.

Werk 80% sneller en altijd foutloos, je documenten worden automatisch ingevuld met alle data uit het woningdossier

Standaard ROZ- en VBO-model contracten al ingeladen, die je in een paar klikken modulair opmaakt

Jouw eigen templates inladen mogelijk, zoals eigen contracten, opdracht dienstverlening, beheerovereenkomst, etc. in je eigen huisstijl

Digitaal ondertekenen naadloos geïntegreerd, verzend documenten met 1 druk op de knop

Verhuur Totaal
null

Risicoloos verhuren is nu echt mogelijk. Krijg toegang tot veel extra faciliteiten zodat je direct kunt starten met jouw verhuurwerkzaamheden.

Online dossier checklist, waarmee je jouw dossiers altijd foutloos en uniform verwerkt

Extra kwaliteitscontrole door Huurcheck, bij twijfel over jouw dossier. Je ontvangt feedback van Huurcheck en indien positief beoordeeld, ben je  gevrijwaard van claims met het verhuurcertificaat

Gratis juridische helpdesk en documentendatabase, waarin alle documenten voor verhuur terug te vinden zijn zodat je direct kunt starten met jouw verhuurwerkzaamheden

Ideaal voor landelijke organisaties of juist de startende verhuurmakelaar, die een uniforme kwaliteit wil hanteren

Creditcheck

Laagste prijsgarantie! Alle digitale checks verzameld in 1 systeem powered by BKR, EDR en Focum. Klik & klaar werkwijze.

ID-check

Toets de echtheid, geldigheid van alle reisdocumenten ter wereld met een simpele foto upload van het document.

Bedrijven creditcheck

Kom alles te weten, tot aan de concernrelaties aan toe. Directe koppeling met KvK dus altijd actuele data.

Jouw eigen klanten-login

Ontvang documenten via Mijnhuurdossier, in de branding van jouw makelaardij en AVG-proof!

Huurcontracten generator

Maak jouw eigen contracten met 1 druk op de knop. Altijd foutloos en volledig flexibel, ook voor beheercontracten, OTD.

Digitaal ondertekenen

Met 1 druk op de knop verzend je jouw contract. Dan is het alleen nog maar wachten op de handtekeningen.

Incheck-app

Met jouw tablet door de woning, en handel alles ter plaatse af zonder nabewerking op kantoor.

Externe kwaliteitscontrole dossiers

Laat je jouw dossiers dubbelchecken, dan ben je gevrijwaard van claims. Jouw (ver)huurders ontvangen een verhuurcertificaat van de extra kwaliteitscontrole, en jij hebt een unieke USP voor nieuwe verhuuropdrachten.

Screening uitbesteden

Even geen tijd? Wij bellen de huurder, vragen de documenten op en verzorgen de hele screening voor jou.

News

Dagelijks actief, volg ons...

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

maandag 4th oktober 2021, 9:12

_’Wat kan ik inmiddels doen, met de nieuwe workflow-automatiseringen voor mijn verhuur- en verkooptransacties?’_

Afgelopen week bezocht ik Alisa Tomasian.
Zij werkt als zelfstandig #makelaar, biedt #persoonlijke service aan haar #verhuur én #aanhuur cliënten en is bijna 24/7 bereikbaar. 👍👍👍

Ontmoet haar op:
-
- Zij heeft een mooie plek in de *TOP10* makelaars: https://trustoo.nl/noord-holland/amsterdam/…

Alisa is al jaren een trouwe relatie van Huurcheck en heeft onze #digitalisering oplossingen in rap tempo zien ontstaan.
Deze snelle ontwikkeling, zorgt ook voor de bovenstaande vraag🤯

Kortom, we hebben veel nieuwe opties gelanceerd, waar je het bestaan misschien nog niet van afweet.

✅ Laat je bijpraten, online via een video-call of gezellig bij jou op kantoor. Dat laatste deed ik bij Alisa, gezellig met koekjes en thee 🍪🫖☕️

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

✔️Ons systeem past zich aan op jouw werkwijze ipv. andersom.

✔️Geschikt voor jou als eenmanszaak of als je groot kantoor aanstuurt.

✔️Door handig te werken met de workflow oplossingen, werk je al 60% sneller dan de meeste concurrenten én bovendien uniform en foutloos.

✔️Voeg daaraan toe een stukje #maatwerk, zoals:
- implementeer onze #DigiD inlog voor je klantenportaal (fraude met documenten is onmogelijk);
- gebruik jouw eigen templates voor digitaal invullen/ondertekenen zoals de OTD, VvE-checklist, contracten voor verhuur, verkoop of beheer etc.
- gebruik de #tags op relatie- en dossierniveau voor een optimale toewijzing, statusaanduiding, of hoe jij het zelf wilt toepassen.

Slechts drie mogelijkheden uitgelicht. Maar er is meer.

💬 Laat je bijpraten, binnen no-time is jouw kantoor gefocust op meer aandacht naar klanten en dat resulteert in een:
▫️optimale service;
▫️hogere omzet;
▫️lagere kosten.

📞Bel ons op: 088-1235050 of
📧 mail een aantal data/tijden mailto:helpdesk@huurcheck.nl
(Uiteraard is de training kosteloos)

⏱Via een Online video-call zie je in max 20 min. alles voorbij komen en geven wij tips. Bij jou op kantoor reserveren we vaak 1 a 1,5 uur. De keuze is aan jou.

Tot snel 😀
... Bekijk meerInklappen

_’Wat kan ik inmiddels doen, met de nieuwe workflow-automatiseringen voor mijn verhuur- en verkooptransacties?’_

Afgelopen week bezocht ik Alisa Tomasian.
Zij werkt als zelfstandig #makelaar, biedt #persoonlijke service aan haar #verhuur én #aanhuur cliënten en is bijna 24/7 bereikbaar. 👍👍👍

Ontmoet haar op:
- https://www.alisatomasian.com
- Zij heeft een mooie plek in de *TOP10* makelaars: https://trustoo.nl/noord-holland/amsterdam/makelaar/alisa-tomasian-real-estate-agent/

Alisa is al jaren een trouwe relatie van Huurcheck en heeft onze #digitalisering oplossingen in rap tempo zien ontstaan.
Deze snelle ontwikkeling, zorgt ook voor de bovenstaande vraag🤯

Kortom, we hebben veel nieuwe opties gelanceerd, waar je het bestaan misschien nog niet van afweet. 

✅ Laat je bijpraten, online via een video-call of gezellig bij jou op kantoor. Dat laatste deed ik bij Alisa, gezellig met koekjes en thee 🍪🫖☕️

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

✔️Ons systeem past zich aan op jouw werkwijze ipv. andersom. 

✔️Geschikt voor jou als eenmanszaak of als je groot kantoor aanstuurt. 

✔️Door handig te werken met de workflow oplossingen, werk je al 60% sneller dan de meeste concurrenten én bovendien uniform en foutloos. 

✔️Voeg daaraan toe een stukje #maatwerk, zoals:
- implementeer onze #DigiD inlog voor je klantenportaal (fraude met documenten is onmogelijk);
- gebruik jouw eigen templates voor digitaal invullen/ondertekenen zoals de OTD, VvE-checklist, contracten voor verhuur, verkoop of beheer etc. 
- gebruik de #tags op relatie- en dossierniveau voor een optimale toewijzing, statusaanduiding, of hoe jij het zelf wilt toepassen. 

Slechts drie mogelijkheden uitgelicht. Maar er is meer. 

💬 Laat je bijpraten, binnen no-time is jouw kantoor gefocust op meer aandacht naar klanten en dat resulteert in een:
▫️optimale service;
▫️hogere omzet;
▫️lagere kosten.

📞Bel ons op: 088-1235050 of 
📧 mail een aantal data/tijden mailto:helpdesk@huurcheck.nl
(Uiteraard is de training kosteloos)

⏱Via een Online video-call zie je in max 20 min. alles voorbij komen en geven wij tips. Bij jou op kantoor reserveren we vaak 1 a 1,5 uur.  De keuze is aan jou.

Tot snel 😀
🚙💻📑WORKING REMOTELY

Van een van de aangesloten makelaars die de #verkoopopdrachten verwerkt in onze Mijnchecks app.

1) De opdrachtgever was akkoord, na het gesprek op locatie;
2) Makelaar stapt zijn auto in en start direct;
3) ⏱De opdracht [OTD] wordt in 1 min automatisch opgemaakt en verzonden voor online invulling en ondertekening;
4) Verkoper ontvangt alle verkoopdocs in de mail, nog voordat de makelaar is vertrokken 😊

➡️ *Klik & klaar, verzenden maar!* 
Waarom wachten tot op kantoor!

En op je #Tesla dash-tablet, net iets handiger dan op je mobiel. 

Dank voor je foto Bas 👍

#mijnchecks #smartcontracts #verkoopdossier #digitalisering #hetnieuwewerken
Meer...

Ontmoet Hugo

Jouw online assistent die je begeleidt door onze vastgoedsoftware, om samen met jou de beste dossiers op te bouwen.