Ontvang complete klantgegevens, AVG-proof via een beveiligde verbinding direct in jouw systeem

Geef je klanten toegang tot een eigen klanten-omgeving van jouw kantoor, geheel in jouw huisstijl.

Alle personalia en documenten van je klanten worden versleuteld opgeslagen in het DigitaalWoningdossier van je klanten volgens de AVG-norm.

Zo biedt jij je klanten een veilige en efficiënte manier om hun persoonlijke informatie met je te delen.

 

Werk AVG-proof

met je eigen klanten-login

De voordelen van DigitaalWoningdossier, jouw eigen klanten-login:

Efficiënt

Tussen afspraken door op je mobiel, of op kantoor op de laptop. Je kunt overal werken.

}

Klanten-login

je klant voert zelf zijn gegevens in zoals NAW, woonwensen, upload van ID en financiële documenten.

i

Compleet

DigitaalWoningdossier begeleid je klant zodat jij altijd volledige gegevens ontvangt voor jouw bemiddeling.

N

AVG-proof

Doordat alle data beveiligd (versleuteld) wordt opgeslagen en verzonden, werk jij volgens de verplichte AVG-norm.

Ontvang complete gegevens direct van de klant

zodat je direct kunt starten met verhuren of verkopen

Ontvang complete relatiegegevens direct van de klant

Jij geeft in jouw Huurcheck-systeem, eenmalig aan welke documenten je wenst te ontvangen per type klant. Vanaf dat moment kun je relaties toegang geven tot DigitaalWoningdossier en doet je klant de rest zelf.

Klanten beheren hun eigen profielgegevens, uploaden hun documenten en communiceren met jouw kantoor.

Doordat alle relatiegegevens automatisch in jouw systeem verschijnen hoef je deze alleen nog maar te valideren zonder deze zelf handmatig in te voeren. Dat realiseert een enorme tijdswinst! 

Jouw klanten-login is er in verschillende talen

Het portal is beschikbaar in de Nederlandse en Engelse taal, ideaal voor expats. Het meertalige portal voorziet in de ‘selfcare behoefte’ van je klanten en jij werkt volgens de AVG-regels.

Nooit meer mailen en documenten onbeveiligd opslaan dus!

geschikt voor alle type relaties

DigitaalWoningdossier is slim ingericht en past zich aan de selectie van de relatie aan. Zo is de taal te selecteren, het type klant, de inkomstenbron en andere van belang zijnde gegevens voor jouw dossier.

Van expat tot zelfstandig ondernemer, van particulier tot bedrijf.

Geschikt voor de verwerking van gegevens van verhuurders, huurders, borgstellers, maar ook van kopers en verkopers.

    de faciliteiten in de klanten-login

    Relaties kunnen in hun eigen online-omgeving, in de eigen taal hun gegevens met je delen. In een paar simpele stappen wordt je klant begeleid in het proces:

    • Goedkeuren privacyverklaring
    • Type klant bepalen: particulier of bedrijf als huurder, verhuurder, borgsteller, koper of verkoper
    • Medecontractanten uitnodigen
    • Type inkomstenbron aangeven
    • Personalia invoeren
    • Optie: inschrijfformulier alleen zichtbaar bij huurders of kopers: profielomschrijving, socialmedia info, woonwensen 
    • Upload identiteitsbewijs conform AVG-norm
    • Documenten uploaden afgestemd op het type klant / inkomen. Gegevens kunnen direct van de Belastingdienst worden ingeladen
    • Berichten sturen en ontvangen

      Gegevens van consument controleren

      Alle relatiegegevens en documenten komen kant en klaar in jouw systeem terecht, zodat jij deze direct kunt verwerken. Je screent de documenten en voert waar nodig met 1 klik de creditchecks en ID-check uit.

      Jij kunt de gegevens goedkeuren of afkeuren. Bij een gebrek aan informatie kun je eenvoudig vragen om aanvullingen.

      Met 1 klik stuur je gegevens door naar belanghebbenden en koppel je de relaties aan een dossier, zodat het huurcontract automatisch gegenereerd kan worden.

       

      Van A tot Z.

      Losse modules die naadloos met elkaar samenwerken:

      Referenties

      Ervaringen van onze klanten:

      Al met al hebben wij in korte tijd 60 appartementen verhuurd met de digitale hulp van de Huurcheck applicatie. Heel blij mee.

      Kim de Kievit- Evers

      Eigenaar, Huurstek

      “De creditchecks en ID-checks helpen ons om een goed beeld te verkrijgen van een potentiële kandidaat huurder. Het historisch betaalgedrag onderzoeken is een belangrijk onderdeel van een optimale screening.”

      Thijs IJpeij

      Eigenaar, HousingNet

      “Door 60% sneller te werken dan ‘vroeger’ realiseren we nu meer bemiddelingen. Bovendien verhuren we alleen nog maar met verzekering, zodat verhuurders risicoloos kunnen verhuren en dat levert extra nieuwe opdrachten op.”

      Drs. Esther Dekker

      Property director, Max Property Group

      Pay-per-use, zonder maandelijkse kosten

      Gebruik alleen de tools die je nodig hebt, je betaalt per afgenomen product of dienst zonder vaste  abonnementskosten.

      Flexibele abonnementen v.a. €20,- p/m

      Toegang tot alle modules. Je krijgt tot 50% korting op de standaard pay-per-use tarieven.

      Test het zelf gratis uit.

      Beleef de tijdsbesparing en het gemak van alle vastgoed modules in 1 systeem.
      Vraag een demo-login aan en test alle vastgoed modules gratis en vrijblijvend uit.